Dag allemaal,

Ze komen eraan!
De exclusieve foto's van 1ReclameVormgevig B.
De premiére van dit gebeuren zal deze week plaatsvinden zodat jullie kunnen genieten vande nieuwe gezichten in het reclamemilieu :p

P.S.: reacties altijd welkom

donderdag 1 november 2007

publicatie 1...

Een nieuw tijdperk is aangebroken...

Georgi "de Griek" Siopidis is een blog begonnen.
Ik zal hier een diversiteit aan links, fims en boeken plaatsen; evenals afbeeldingen om jullie mijn smaak op te dringen...Ook citaten die ik interessant vind zulen hun weg vinden naar jullie bewustzijn.
Maar - en er is altijd een maar - op het moment zal het nog rudimentair blijven wegens tijdgebrek - en gebrek aan zin om me er fulltime mee bezig te houden. Ik heb namelijk wél een leven... ;)

cheers.

1 opmerking:

Bram zei

Ik kwam en ik zag dat het goed was ;) Schoon gedaan, laat die posts maar komen. Ik zal regelmatig eens langskomen om een berichtje te plaatsen. Keep up the good work comrad!